"Обчислювальна сторона відіграє в математиці найнезначнішу роль, набагато важливіша сторона логічна."

Життя людини є коротким, часу на розвиток і вдосконалення розуму не так багато. Тому важливо вчасно розпочати шліфувати розум учня і його здатність мислити.Даний посібник дає можливість учням попрактикуватися у своїх вміннях, перевірити їх і відчути смак інтелектуальної роботи, яка спрямована, в першу чергу, на розвиток і шліфування найбільш вражаючої здібності кожного, цього дару Божого – людського розуму.
При відборі матеріалу перевага надавалася різноманітним задачам і вправам , що обумовлено програмою, визначеною Міністерством освіти і науки України. У посібнику розташовані розділи і окремі підрозділи у порядку, більш відповідному новим підходам логічної науки. Завдання супроводжуються розв’язками з поясненнями, що дає можливість учням перевіряти свої знання і закріплювати навички правильного мислення. У кінці кожного розділу є завдання для самостійного опрацювання. Посібник може бути використаний при підготовці до математичних олімпіад та різноманітних конкурсів.
Методична література з математики пропонує вчителю
велику кількість різноманітних завдань, проте такого виду, як математичні
загадки взагалі і віршовані математичні загадки зокрема поки що залишаються
поза увагою. Між тим загадки сприймаються учнями з цікавістю, сприяють кращому
засвоєнню знань під час занять. При використанні загадок можна об’єднувати їх
за темами або використовувати фрагментарно у різних ситуаціях: для актуалізації
опорних знань, під час повторення вивчення нового матеріалу, закріплення
вивченого, систематизації знань. Вдалим є використання таких загадок у
позаурочній роботі, у тому числі під час проведення різних видів конкурсів,
змагань.
В.Єрмаков
Життя людини є коротким, часу на розвиток і вдосконалення розуму не так багато. Тому важливо вчасно розпочати шліфувати розум учня і його здатність мислити.Даний посібник дає можливість учням попрактикуватися у своїх вміннях, перевірити їх і відчути смак інтелектуальної роботи, яка спрямована, в першу чергу, на розвиток і шліфування найбільш вражаючої здібності кожного, цього дару Божого – людського розуму.
При відборі матеріалу перевага надавалася різноманітним задачам і вправам , що обумовлено програмою, визначеною Міністерством освіти і науки України. У посібнику розташовані розділи і окремі підрозділи у порядку, більш відповідному новим підходам логічної науки. Завдання супроводжуються розв’язками з поясненнями, що дає можливість учням перевіряти свої знання і закріплювати навички правильного мислення. У кінці кожного розділу є завдання для самостійного опрацювання. Посібник може бути використаний при підготовці до математичних олімпіад та різноманітних конкурсів.
У 5
класі учні повинні володіти навичками усної лічби. Адже невміння усно
виконувати найпростіші дії призводить до помилок у складніших письмових
обчисленнях.Однією з ефективних форм організації роботи учнів є систематичне
виконання усних вправ. Важливим елементом є зорове і слухове сприйняття
учнями усних вправ. Адже лише слухове сприйняття не має значного ефекту і
призводить до швидкого стомлення дітей. Тому учні повинні бачити і чути вправу,
щоб краще розвивалася усна лічба. Даний посібник
містить перелік вправ, які розвивають навички швидкого додавання і віднімання.
Посібник може бути використаний на кожному уроці. Учитель може виділити для
цього 4-5 хвилин.