Класний керівник

    "Класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа –працювати з душею дитини.
    І все це заради того, щоб вірили та любили,  щоб не пустити дітей у нікуди й не показати їм своєї неспроможності,
щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них."

                                В. М. Лізинський

       Кожен ранок, ідучи в школу, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, яких зустрічаю, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля кабінету мене чекають вже вони, мої вихованці.  Діти поспішають, перебиваючи один одного, розповісти про те, чому я не була свідком. Хочуть поділитися всім новим, що у них з'явилося, що їх спантеличило.
         Виховання - процес, що починається з дитинства, коли в душу дитини закладаються основні життєві принципи, що допомагають їй стати Людиною з великої букви, сміливо увійти до епохи нового розуму і зайняти в ній гідне місце, усвідомлюючи себе особистістю й  індивідуальністю.
          Вважаю, що класний керівник - найнеобхідніша людина для дитини в сучасній школі. У нього незвичайна місія в житті: не тільки керувати, направляти, але й виховувати. Його призначення - простежити за становленням особистості дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє місце в житті.
Класне керівництво - це не робота, це спосіб життя. Переконана, що у стосунках з вихованцями має бути більше людського спілкування: радіти успіхам кожного вихованця, поділяти їх невдачі, вчити вірити в майбутнє, досягати успіхів не лише у навчання, але і в реальному житті.
    Усі мої випускники - це  самостійні і самодіяльні особистості, які зрозуміли свою індивідуальність та йдуть правильним шляхом до реалізіції свої мрій. Я ПИШАЮСЬ КОЖНИМ СВОЇМ УЧНЕМ! В кожному з них частинка мого серця. 
   Великий педагог Ш. А. Амонашвілі казав:
  • Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими; 
  • треба приймати їх як повторення свого дитинства, щоб удосконалюватися самому;
  • треба, нарешті, жити життям дітей, щоб бути гуманним педагогом.
Випуск 2021


Мателіали:
Тематика батьківських зборів для 5-11 класів
П'амятки, анкети, тести...
Посадові обов'язки
Пам'ятка класному керівнику
Схема складання психолого-педагогічної характеристики учня
Циклограма проведення комплексу бесід з попередження дитячого травматизму