Математика у школах майбутнього

На зміну стандартному курсові математики, заснованому на зростанні складності обчислень, має прийти курс програмування, заснований на зростанні складності концепцій. Обчисленнями нехай займається комп'ютер.
У цьому переконаний Конрад Вольфрам (Conrad Wolfram) - британський технолог і підприємець, відомий своєю діяльністю в області інформаційних технологій. 
Більшість учнів не люблять математику, не розуміють її зв'язку з їхнім життям і погано здають іспити, хоча запитання стають легшими.
Математика створена для вирішення складних проблем, а не тільки для обчислень. Спочатку треба вміти поставити завдання в математичних термінах, потім розробити алгоритм, і тільки потім обчислювати.
Тому Британія, Австралія, Японія терміново ввели програмування в свою шкільну програму з початкових класів, адже складання кодів дає навички побудови алгоритмів. Вони зрозуміли, що та країна, яка поставиться до цього серйозніше, через 20 років буде попереду».
Першою країною світу, яка погодилася впровадити в середніх школах експериментальну програму навчання Конрада Вольфрама, стала Естонія.
" Мені б хотілося побачити повністю оновлену, змінену програму навчання математиці, від початку до кінця побудовану на комп'ютерних технологіях, які оточують нас сьогодні всюди", - закликає Конрад Вольфрам.